Instrukce pro věřitele, kteří si své finanční prostředky vyzvedli v rámci výplaty v roce 2024 

Jsem věřitel (FYZICKÁ nebo PRÁVNICKÁ OSOBA), který výplatu obdržel jedním z následujících způsobů:

  • v roce 2024 navštívil pobočku nebo komerční centrum Komerční banky, prošel identifikačním procesem, doložil potřebné dokumenty a nahlásil číslo účtu, na který mi následně byly připsány moje finanční prostředky v rámci samotné výplaty,
  • své finanční prostředky jsem si vyzvedl pomocí Bank ID/online nástroje Komerční banky,
  • byl jsem vyplacen přímo insolvenční správkyní prostřednictvím Sberbank CZ, a.s. v likvidaci.

PRO NADCHÁZEJÍCÍ VÝPLATU VAŠICH FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ POUŽIJEME STEJNÉ ÚDAJE JAKO V PŘÍPADĚ PRVNÍ VÝPLATY V ROCE 2024, A TO VČETNĚ ČÍSLA BANKOVNÍHO ÚČTU! 

VY JAKO VĚŘITEL NEMUSÍTE ČINIT ŽÁDNÉ DALŠÍ KROKY, VÝPLATA VÁM BUDE AUTOMATICKY PŘIPSÁNA NA STEJNÝ ÚČET JAKO V PŘÍPADĚ VÝPLATY V ROCE 2024*.
                                                   *ve specifických případech Vám sdělí jiný postup přímo insolvenční správkyně 


NESOUHLASÍTE S VÝŠE UVEDENÝM POSTUPEM?

V případě, že nechcete, aby Vaše finanční prostředky byly připsány na číslo účtu, použité při výplatě v roce 2024, bude nutné provést kompletní proces Vaší identifikace od začátku viz odkaz níže.

Předpokládáme, že tato situace může nastat v případě, že u Vás došlo v mezičase k nějaké změně v předložených dokumentech, která může mít vliv na to, kam budou Vaše finanční prostředky při této výplatě vyplaceny. Může se jednat zejména o tyto změny:

  • uzavření původního účtu
  • exekuce
  • insolvence
  • rozvod
  • dědictví
  • ukončení platnosti plné moci pro zastupování
  • změna daňového domicilu
  • změna vlastnické struktury u právnické osoby
  • přeměna společnosti