Instrukce pro věřitele, kteří si své finanční prostředky vyzvedli v rámci výplaty v roce 2024
Jsem věřitel (FYZICKÁ nebo PRÁVNICKÁ OSOBA), který výplatu obdržel jedním z následujících způsobů:
- v roce 2024 navštívil pobočku nebo komerční centrum Komerční banky, prošel identifikačním procesem, doložil potřebné dokumenty a nahlásil číslo účtu, na který mi následně byly připsány moje finanční prostředky v rámci samotné výplaty,
 - své finanční prostředky jsem si vyzvedl pomocí Bank ID/online nástroje Komerční banky,
 - byl jsem vyplacen přímo insolvenční správkyní prostřednictvím Sberbank CZ, a.s. v likvidaci.
 
PRO NADCHÁZEJÍCÍ VÝPLATU VAŠICH FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ POUŽIJEME STEJNÉ ÚDAJE JAKO V PŘÍPADĚ PRVNÍ VÝPLATY V ROCE 2024, A TO VČETNĚ ČÍSLA BANKOVNÍHO ÚČTU!
VY      JAKO VĚŘITEL NEMUSÍTE ČINIT ŽÁDNÉ DALŠÍ KROKY, VÝPLATA VÁM BUDE AUTOMATICKY PŘIPSÁNA NA                                                               STEJNÝ ÚČET JAKO V PŘÍPADĚ VÝPLATY V ROCE 2024*. 
                                                   *ve specifických případech Vám sdělí jiný postup přímo insolvenční správkyně 
NESOUHLASÍTE S VÝŠE UVEDENÝM POSTUPEM?
V případě, že nechcete, aby Vaše finanční prostředky byly připsány na číslo účtu, použité při výplatě v roce 2024, bude nutné provést kompletní proces Vaší identifikace od začátku viz odkaz níže.
Předpokládáme, že tato situace může nastat v případě, že u Vás došlo v mezičase k nějaké změně v předložených dokumentech, která může mít vliv na to, kam budou Vaše finanční prostředky při této výplatě vyplaceny. Může se jednat zejména o tyto změny:
- uzavření původního účtu
 - exekuce
 - insolvence
 - rozvod
 - dědictví
 - ukončení platnosti plné moci pro zastupování
 - změna daňového domicilu
 - změna vlastnické struktury u právnické osoby
 - přeměna společnosti
 
