Proč nové Sberbank Online?

Zpříjemněte si život s naším novým, jednoduchým a bezpečným internetovým bankovnictvím.

Jak aktivovat internetové bankovnictví?

Načíst stránku
1
Otevřete si přihlašovací stránku ib.sberbankcz.cz a zvolte Nová registrace.
Zvolit si heslo
2
Na formuláři si zadejte své přihlašovací jméno a zvolte si heslo, kterým se dále budete přihlašovat. Věnujte prosím pozornost minimálním požadavkům na volbu správného hesla.
Potvrdit SMS
3
Na následujícím kroku potvrďte SMS kódem, který jste obdrželi na mobilní telefon.
A je hotovo!
4
Hotovo. A můžete se hned svým přihlašovacím jménem a novým heslem přihlásit :)

Sberbank Online Mobile

Mějte všechny své produkty
pod kontrolou ve svém mobilu

  • Autorizujte operace heslem nebo biometricky přímo z aplikace
  • Odložte si rozdělanou platbu na později
  • Plaťte formou QR kódu

Stáhněte si taky naši aplikaci M-token a užijte si rychlé
a pohodlné potvrzování plateb (už žádné přepisování SMS kódů)

Časté dotazy

Pro koho je internetové bankovnictví Sberbank Online?

Nové internetové bankovnictví Sberbank Online je dostupné pro fyzické osoby a fyzické osoby podnikatele. Pro právnické osoby nabízíme internetové bankovnictví Sberbank Online Banking. Více o Sberbank Online Banking.

Jak si aktivuji nové bankovnictví?

Postup, jak se poprvé přihlásit naleznete v sekci První přihlášení

Nevyhovuje mi přihlašovací jméno. Jak si ho změním?

Automaticky vygenerované přihlašovací jméno je možné si změnit v procesu prvního přihlášení, případně kdykoliv v sekci Nastaveni – Zabezpečení.

Nedorazil Vám e-mail s přihlašovacími údaji?

Zkuste si zkontrolovat svou emailovou schránku, zda se email nedostal omylem do složky se spamem. Pokud ani to se nepovedlo, využijte naši bezplatnou klientskou linku 800 133 444, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Proč se mi nedaří internetové bankovnictví aktivovat?

Příčin může být více.

  • Do internetového bankovnictví Sberbank Online nemáte vytvořen přístup
  • Při registračním procesu zadáváte chybné přihlašovací jméno
  • Vaše zvolené přihlašovací heslo nesplňuje minimální požadavky
  • Pro dané přihlašovací jméno již proběhla aktivace

Proč se nemohu přihlásit do internetového bankovnictví?

Zkontrolujte si prosím, zda zadáváte správné přihlašovací údaje. Jednou z příčin může být i zapnutý Caps Lock na Vašem počítači, nebo klávesnice s jinou jazykovou mutací.

Jak mám postupovat, když zapomenu přihlašovací údaje nebo zablokuju svoje bankovnictví?

Využijte naši bezplatnou klientskou linku 800 133 444, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Možnosti kontaktování