Proč Sberbank Online

Zpříjemněte si život s naším novým, jednoduchým a bezpečným internetovým bankovnictvím pro fyzické osoby a fyzické osoby podnikatele.

  • Jednoduché a přehledné
  • Přizpůsobivý vzhled
  • Bezpečný přístup k financím
  • Správa produktů online

Přizpůsobivý vzhled

Nejen, že dbáme na moderní vzhled a přehlednost, ale především chceme, aby bankovnictví vypadalo vždy dobře – kdekoli jej používáte. Ať už jej otevřete na velkém monitoru, notebooku nebo v tabletu, vždy se vzhled přizpůsobí konkrétnímu zařízení. A pro mobily máme i aplikaci.

Volné peníze

Ať už máte jeden nebo třeba 3 typy účtů, spočítáme Vám, kolik si ještě můžete dovolit utratit – třeba v příštím týdnu, nebo do další výplaty.

Jednoduché podepisování prostřednictvím M-Tokenu

Prostřednictvím Sberbank M-Tokenu bude používání internetového bankovnictví ještě jednodušší. Více o Sberbank M-Token

Správa více profilů

Máte dispoziční práva i k jinému účtu? Žádný problém, prostřednictvím našeho internetového bankovnictví se můžete jednoduše přepínat mezi profily. A to vše pod pouze s jedním přihlašovacím jménem a heslem.

Notifikace při pohybech na účtu

Chcete být informováni o příchozích a odchozích platbách na běžném i spořicím účtu nebo při použití platební karty? Prostřednictvím notifikací budete mít své finance ještě více pod kontrolou.

 

Jak aktivovat internetové bankovnictví?

Načíst stránku
1
Otevřete si přihlašovací stránku ib.sberbankcz.cz a zvolte Nová registrace.
Zvolit si heslo
2
Na formuláři si zadejte své přihlašovací jméno, které jsme Vám zaslali emailem, a zvolte si heslo, kterým se dále budete přihlašovat. Věnujte prosím pozornost minimálním požadavkům na volbu správného hesla.
Potvrdit SMS
3
Na následujícím kroku potvrďte SMS kódem, který jste obdrželi na mobilní telefon.
A je hotovo!
4
Hotovo. A můžete se hned svým přihlašovacím jménem a novým heslem přihlásit :)

 

Časté dotazy

Pro koho je internetové bankovnictví Sberbank Online?

Nové internetové bankovnictví Sberbank Online je dostupné pro fyzické osoby a fyzické osoby podnikatele. Pro právnické osoby nabízíme internetové bankovnictví Sberbank Online Banking. Více o Sberbank Online Banking.

Jak si aktivuji nové bankovnictví?

Postup, jak se poprvé přihlásit naleznete v sekci První přihlášení

Nevyhovuje mi přihlašovací jméno. Jak si ho změním?

Automaticky vygenerované přihlašovací jméno je možné si změnit v procesu prvního přihlášení, případně kdykoliv v sekci Nastaveni – Zabezpečení.

Nedorazil Vám e-mail s přihlašovacími údaji?

Zkuste si zkontrolovat svou emailovou schránku, zda se email nedostal omylem do složky se spamem. Pokud ani to se nepovedlo, využijte naši bezplatnou klientskou linku 800 133 444, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Proč se mi nedaří internetové bankovnictví aktivovat?

Příčin může být více.

  • Do internetového bankovnictví Sberbank Online nemáte vytvořen přístup
  • Při registračním procesu zadáváte chybné přihlašovací jméno
  • Vaše zvolené přihlašovací heslo nesplňuje minimální požadavky
  • Pro dané přihlašovací jméno již proběhla aktivace

Proč se nemohu přihlásit do internetového bankovnictví?

Zkontrolujte si prosím, zda zadáváte správné přihlašovací údaje. Jednou z příčin může být i zapnutý Caps Lock na Vašem počítači, nebo klávesnice s jinou jazykovou mutací.

Jak mám postupovat, když zapomenu přihlašovací údaje nebo zablokuju svoje bankovnictví?

Využijte naši bezplatnou klientskou linku 800 133 444, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Možnosti kontaktování